Yhdistyksemme

Kerhomme toimii toistaiseksi verkossa.
Sivuiltamme löydät tarkemmat tiedot tapaamisista.
Olemme Eläkkeensaajien Keskusliiton valtakunnallinen jäsenyhdistys ja on perustettu 2001.

Teemaloma/Vierihoitoviikkoja järjästämme
Yhdistyksemme toimintasuunnitelman mukaisesti.
Neuvontaa  ihan  vieressä istuen (siitä nimi Vierihoitoviikko).

Wiestikapula
TÄMÄ PALVELU ON VAIN JÄSENILLE!

Elokuun 22 päivä 2007, toimitustiimimme "lehtimies" Leif Forsblom, avasi Werkkoviestijöille oman keskusteluryhmän Wiestikapula, josta on tullut mielenkiintoinen ja hauska kanava vaihtaa tietoja. Siellä on moderaattoreita jotka ratkaisevat Teidän lähettämänne kysymykset. Keskustellaan asiasta kuin asiasta. Saadaan hyviä vinkkejä. Asiatietoa tietysti jaetaan sen mukaan kun itse saamme kerättyä. Siellä on  hauskoja viestejä, jossa huumori kukkii.

Jäsenwiesti
Werkkoviestijöiden näkyvintä toimintaa on noin kerran kuussa ilmestyvä Jäsenwiesti, ilmestyy vuodessa 7 - 10 kertaan. Jäsenwiestin sisältö koostuu ajankohtaisista tietokoneen ja internetin sekä digi- ja mobiililaiteiden käyttöön liittyvistä ajankohtaista asioista.Tähän jäsenet voivat halutessaan liittyä.

Lähi- ja kauko-opastus.
Jokainen werkkoviestijä voi olla omalla vastuullaan lähiopastaja kotipaikkakunnallaan. Wiestikapula myös on osoittautunut oivaksi välineeksi välittää kysymyksiä ja vastauksia mitä moninaisimpiin tietokoneen käytön ongelmiin.Verrattomaksi apuvälineeksi on viimeaikoina osoittautunut TeamWiever -ohjelma, jolla laitteesta ja ohjelmasta tietävämpi voi etäohjauksella paitsi opastaa tietokoneen käyttöä myös poistaa virheasetuksia ja ohjelmoida koneen uudelleen.

Nettineuvola
Yhdistyksellä on Eläkkeensaaja-lehdessä Nettineuvola. Palstalla käsitellään ajankohtaisia ATK-asioita.

Werkkoviestijöiden lukupiiri
Lukupiiri on internetissä toimiva EKL-Werkkoviestijät ry:n perustama kulttuurifoorumi. Esittelemme kirjoja ja muuta mielenkiintoista luettavaa. Kokoamme tietoa elämyksellisistä ja kokemuksista,
matkakertomuksin, kuvin ja videoin.

EKL-Werkkoviestijöiden Lukupiiri
Teuvo Ikonen Käpylässä 23.2.2017

EKL-Werkkoviestijät ry.
Ensimmäinen puheenjohtaja Teuvo Ikonen vieraili 23.2.2017 yhdistyksen kuukausitapaamisessa Käpylän Työväentalolla. Hän kertoi
gitaalisen viestinnän ja yhdistyksen historiasta sekä harrastuksestaan sukututkimuksesta.
Hän samalla rikastutti toimintaamme lähettämällä käyttöömme
ajankohtaisen Linkkivinkkilistan sukututkimusaineisto-
jen lähteistä.